Процедура отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Повна назва адміністративної послуги:

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами у межах населеного пункту.

Інформація про послугу

Дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці.

Для отримання такого дозволу необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг з відповідним пакетом документів.

Де отримати

Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка (далі ЦНАП м. Дружківка), за адресою: 84206, Донецька область, Краматорський район, дружківська територіальна громада, м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64.

Як замовити послугу

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом подання безпосередньо в ЦНАПі м. Дружківка або відправки документів поштою (рекомендованим листом).

Хто може звернутися:

Фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець.

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

Заява за формою згідно з додатком 1 до Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Дружківка, затверджених рішенням Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка».

до Заяви додаються:

  • Ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
  • Фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу.

У разі прийняття рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце (або рішення про відмову):Заявник через ЦНАП м. Дружківка отримує таке рішення.I.     У разі отримання пріоритету на заявлене місце, яке перебуває у комунальній власності Заявник:

1) Протягом трьох днів укладає договір на пріоритет щодо тимчасового використання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій з управлінням житлового та комунального господарства (визначається у рішенні про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце).

2) Протягом п'яти днів з дня отримання пріоритету подає робочому органу (відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради) копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.

3) Протягом строку пріоритету оформляються примірники Дозволу на розміщення зовнішньої реклами за формою «ДОЗВІЛ на розміщення зовнішньої реклами» у Правилах розміщення зовнішньої реклами у місті Дружківка, затверджених рішенням Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка». Для визначення робочим органом (відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради) узгодження такого розміщення з зацікавленими органами (особами), з якими необхідно їх погодити, подає через ЦНАП м. Дружківка:- Топогеодезичний знімок місцевості (М1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу;- Технічну документацію, яка підтверджує надійність та безпечність рекламного засобу (при потребі). II.  У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету замовнику через ЦНАП м. Дружківка надається вмотивовану відповідь.

Умови і випадки надання

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів. 

Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам: 

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 38-41 Типових правил розміщення зовнішньої реклами; 

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків; 

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений; 

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі; 

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття; 

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

Забороняється розташовувати рекламні засоби:

на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини. 

Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами.

Результат та способи отримання результату адміністративної послуги

  • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
  • Вмотивована відповідь про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Отримати результати надання послуги заявник може:

Особисто або через законного представника шляхом отримання безпосередньо в ЦНАПІ м. Дружківка або поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

У разі отримання Дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Замовник щодо місць, які перебувають у комунальній власності, укладає Договір щодо тимчасового використання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (визначено рішенням про надання Дозволу на розміщення зовнішньої реклами).Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.

*Інформація підготовлена відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради відповідно до Закону України «Про рекламу» (стаття 16); Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (стаття 4-1); Постанову КМУ від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»; Рішення Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка».

Платформа створена за дорученням Президента України Володимира Зеленського для оперативного вирішення поточних проблемних питань підприємців у кожній області на базі Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

Новий формат системного та конструктивного діалогу влади і бізнесу на регіональному рівні дозволить вчасно реагувати на запити підприємців та підтримувати їх, формувати критично важливий в умовах війни пакет пропозицій загальнонаціонального рівня для розгляду на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

Продовжити

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної

екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку

Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік

 

На виконання Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з метою одержання та врахування пропозицій і зауважень громадськості, виконавчий комітет Дружківської міської ради оприлюднює Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до  Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік.

З текстом Заяви можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Дружківської міської військової адміністрації за посиланням: https://druisp.gov.ua/gromadska-rada/polozhennya/9680-zayava-pro-viznachennya-obsyagu-strategichnoji-ekologichnoji-otsinki-zmin-do-programi-ekonomichnogo-i-sotsialnogo-rozvitku-druzhkivskoji-miskoji-teritorialnoji-gromadi-na-2024-rik-8.

Зауваження та пропозиції приймаються до виконавчого комітету Дружківської міської ради протягом 10 діб, тобто до 24.10.2024 включно, на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Зауваження та пропозиції, отримані після встановленого строку, не розглядаються.

ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

змін до Програми економічного і соціального розвитку

Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік

 

  1. Замовник стратегічної екологічної оцінки:

Виконавчий комітет Дружківської міської ради (Код ЄДРПОУ 35783188)

адреса: 84205, Донецька область, Краматорський район,  м. Дружківка, *****

тел. +380 (62) 674-28-26, +380 (62) 673-55-45

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування

Відповідно до п. 3 частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік є створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури та доступності отримання спектра соціальних послуг; відбудова житла та об’єктів соціальної інфраструктури; дотримання екологічних стандартів; забезпечення життєдіяльності громади.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

У Програмі враховані положення документів державного планування, які діють на державному та регіональному рівнях:

 -         Указ Президента України від 30 вересня 2019 року № 722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року»;

 -         Програма діяльності Кабінету Міністрів України, затверджена постановою  Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 471;

 -         Державна стратегія регіонального розвитку на 2021–2027 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020 № 695;

 -         Національна економічна стратегія на період до 2030 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 179;

 -         Стратегія людського розвитку, затверджена Указом Президента України від 02 червня 2021 року № 225/2021;

 -         Національний план управління відходами до 2030 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 р. № 117-р;

-          Стратегія розвитку Донецької області на період до 2027 року, затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації 17.02.2020 № 147/5-20;

-          Регіональна програма моніторингу стану довкілля  в Донецькій області, затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 20/5-20;

-          Міжвідомча регіональна програма «Екологічна просвіта та інформування для сталого розвитку Донеччини на 2020-2025 роки», затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 21/5-20.

Заходи програми перекликаються з цілями місцевих програм.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму /  підрозділі 2.10. «Освіта»: включення додаткового заходу (п. п. 1.24);
  • у напряму / підрозділі 2.19. «Захист прав дітей та дітей, позбавлених батьківського піклування»: включення додаткового заходу (п. 1.3).
  1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності, визначеною частинами другої і третьої статті 3.

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Ні

 

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля: характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності; місця провадження (розташування); умов здійснення діяльності; виділених природних та/або матеріальних ресурсів

Ні

 

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля

Ні

 

 

  1. Ймовірні наслідки

а) для довкілля:

Виконання стратегічної екологічної оцінки передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації заходів, прийнятих у Програмі, на окремі компоненти довкілля (атмосферне повітря, ґрунти, поверхневі та водні ресурси, рослинний та тваринний світ), соціально-економічні умови розвитку території громади, а також .на здоров’я населення.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Зважаючи на географічне положення території Дружківської міської територіальної громади, транскордонні наслідки реалізації завдань Програми та змін до неї для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, відсутні. 

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо проєкт Програми не буде затверджено

Загальною альтернативою є гіпотетичний (нульовий) сценарій, при якому дані зміни до Програми не затверджуються. 

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Предметом стратегічної екологічної оцінки є зміни до Програми та їх потенційний вплив на стан довкілля та здоров’я населення.

Запропоновані зміни до Програми є незначними і не несуть ймовірних наслідків для стану довкілля та здоров’я населення.

  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Необхідність перегляду або внесення змін до затверджених заходів:

не передбачається.

Необхідність перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

не передбачається. 

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку складається відповідно до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і містить інформацію про характер проєктних рішень з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання.

Враховуючи те, що запропоновані зміни до Програми є незначними та те, що до Програми раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, пропонується не здійснювати стратегічну екологічну оцінку цих змін.

  1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік подаються до виконавчого комітету Дружківської міської ради на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа: заступник начальника відділу економічного розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради *****, телефон +380992921203.

Строк подання зауважень та пропозицій становить 10 діб з дня опублікування Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, тобто до 24.10.2024 включно.

Пропозиції та зауваження, подані після встановленого терміну, не розглядаються.

Зміни до програми

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                 *****

Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                *****

 

Природний газ  за ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16грудня 2020р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11жовтня 2016року №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Виконавчий комітет Дружківської міської ради *** інформує про проведення відкритих торгів з Особливостями на закупівлю природного газу у кількості 6,800тисяч кубічних метрів. Закупівля товару: природний газ за ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів, КЕКВ 2274 – Оплата природного газу. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-19-010068-a

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання природного газу здійснюється по КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» для підготовки об’єктів житлово-комунального господарства (адмінбудівель  старостинських округів) до осінньо-зимового періоду 2024/25 року під час воєнного стану.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до фактичної потреби (бухгалтерські звіти 2023р.), враховуючі обсяги кошторисних призначень  по бюджету на 2024р., зважаючі на ціни на ринку та враховуючи факт перебування * громади в зоні проведення можливих бойових дій.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 6,800тис.м³. Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 112566,45грн. ( сто дванадцять тисяч п’ятсот шістдесят шість грн. 45коп.) Період поставки Товару: 01.11.2024-31.12.2024 року. Місце поставки Товару: м.Дружківка *.

Нормативно-правові акти: · Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє з 19.04.2020, підстава Закон - 114-IX; Закон України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості),  Постанова КМУ від 19.07.2022 № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам», інші нормативно-правові акти».

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Постачання природного газу, його технічні та якісні характеристики повинні відповідати  нормам чинного законодавства України:
  • Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 09.04.2015;
  • Правилам постачання природного газу, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2496;
  • Кодексу газотранспортної системи, затвердженому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2493;
  • Кодексу газорозподільних систем, затвердженому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2494;
  • Іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок природного газу».

Якість, фізико-хімічні показники (ФХП) та інші характеристики природного газу, який постачається замовнику, повинні відповідати вимогам, визначеним Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2493 (далі — Кодекс № 2493), Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2494 (далі — Кодекс № 2494).

За одиницю виміру кількості природного газу при його обліку приймається один кубічний метр (куб. м), приведений до стандартних умов: температура (t) = 20 градусів за Цельсієм, тиск (Р) = 760 мм ртутного стовпчика (101,325 кПа).

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетних призначень  на 2024р.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно  до Постанови КМУ від 22.08.2023 р. № 896 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869 і від 19 липня 2022 р. № 812”.

Очікувана вартість Товару становить 112566,45 грн. з ПДВ.

Уповноважена особа                                                                                                        **