У непрості часи важливо мати надійних партнерів, які підтримують та допомагають відбудовувати зруйноване. Завдяки спільним зусиллям Дружківської міської військової адміністрації та благодійного фонду «Схід SOS» вже відновлено 240 домогосподарств, пошкоджених внаслідок ворожих атак.

Продовжити

Національна платформа з вивчення української мови

Національна платформа з вивчення української мови (https://speakukraine.net/) Міністерства культури та інформаційної політики України запрошує ветеранів війни, членів сімей загиблих ветеранів війни до проходження безоплатних курсів, зокрема онлайн-курсів з вивчення української мови.

Метою даних курсів є забезпечення всебічного розвитку і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя шляхом формування здорового менталітету та культури народу як нації, зміцнення національної свідомості, збереження національної ідентичності.  На сайті можна знайти інноваційні технології навчання української мови для дітей та дорослих.

2.png

Освітні послуги для учасників бойових дій, ветеранів та членів їхніх родин

Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» запрошує на навчання учасників бойових дій, ветеранів та членів їхніх родин.

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

Запрошуємо ветеранів на безкоштовний курс з механізованого розмінування

Міністерство економіки України спільно з UNDP організовує безкоштовний курс для ветеранів за напрямком механізованого розмінування у протимінній діяльності. У межах заходу ветерани/ветеранки матимуть можливість пройти навчання. Курс триватиме трохи менше трьох тижнів (з 2 по 18 грудня) та охопить наступні теми:

  • 5 основоположних принципів протимінної діяльності,
  • звільнення землі у гуманітарному розмінуванні,
  • національні стандарти протимінної діяльності,
  • машини для механізованого розмінування, види, принципи керування.

Метою курсу є не лише навчання ветеранів та ветеранок, але й сприяння їх подальшому працевлаштуванню.

Навчання проходитиме в три етапи:

  1. Перший тиждень – теоретичні заняття в Києві.
  2. Другий тиждень – польові навчання в Чернігівській області.
  3. Третій тиждень – завершальний етап у Києві з фінальним тестом та врученням сертифікатів.

Критерії відбору:

  1. Наявність одного з трьох статусів:
  2. Статус учасника бойових дій;
  3. Статус особи з інвалідністю внаслідок війни;
  4. Інші підтверджуючі документи, що свідчать про ветеранський статус.
  5. Наявність документів, що підтверджують статус інвалідності: ІІІ група; ІІ група.
  6. Базова комп’ютерна грамотність

(уміння працювати з Microsoft Office Package, Google Workspace)

  1. Готовність працювати в різних регіонах України: розуміння необхідності подорожей та відряджень по території України у регіонах з забрудненими ВНП територіями.
  2. Командна робота: вміння ефективно працювати у команді, комунікувати та співпрацювати з іншими учасниками проекту.
  3. Знання з мінної безпеки: бажано мати базові знання про вибухонебезпечні предмети та ризики, пов’язані з їх знешкодженням.
  4. Вміння працювати з машинами: перевагою буде технічна освіта, досвід в обслуговуванні та ремонті спецтехніки.
  5. Здатність до навчання: готовність до навчання новим технологіям, методам та підходам у сфері розмінування.

Кінцевий термін подачі заявки: 15.11.2024  року.

Посилання на реєстраційну форму: https://forms.gle/UDFm4UxwtdvKp8mn7

1.png

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми є створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури та доступності отримання спектра соціальних послуг; відбудова житла та об’єктів соціальної інфраструктури; дотримання екологічних стандартів; забезпечення життєдіяльності громади.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму /  підрозділі 2.10. «Освіта»: включення додаткового заходу (п. п. 1.24);
  • у напряму / підрозділі 2.19. «Захист прав дітей та дітей, позбавлених батьківського піклування»: включення додаткового заходу (п. 1.3).

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення. Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

За результатами проведених консультацій з уповноваженими органами про необхідність здійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, проведених у порядку, передбаченому частиною 7 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також згідно з проведеною оцінкою Програми, яка основана на переліку критеріїв визначення наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 28.10.2020 № 213, приймається рішення про відсутність необхідності здійснення стратегічної екологічної оцінки проєкту змін до Програми.

№ з/п

Критерії

Так/ні

Висновки, викладені у рішеннях, зазначених у пункті 5 Критеріїв

Спосіб врахування висновків та обґрунтування

1

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

2

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

Враховано

повністю

3

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

4

Зміни вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

ні

Виконання змін не передбачає ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

Враховано

повністю

5

Зміни впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

ні

Зміни не впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

Враховано

повністю

6

Виконання зміни до документа державного планування може погіршити наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

ні

Виконання зміни до документа державного планування не погіршить наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

Враховано

повністю

7

Виконання змін ймовірно матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

ні

Виконання змін не матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

Враховано

повністю

8

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Враховано

повністю

9

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Враховано

повністю

На підставі висновків департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації  (лист від 24.10.2024    № 10-17/2482/90-24) та департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (лист від 16.10.2024 № 01-21/3867/0/71-24) щодо відсутності негативного впливу незначних змін до документу державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка на довкілля, у тому числі на здоров’я населення, та рекомендацій не здійснювати стратегічну екологічну оцінку зазначених змін, прийнято рішення не здійснювати стратегічну екологічну оцінку незначних змін до документу державного планування: Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302.

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                               *****

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                                                              *****