Інформаційне повідомлення про проведення консультації з громадськістю (громадське обговорення) щодо перейменування об’єктів топоніміки населених пунктів Дружківської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області

Консультації з громадськістю (громадське обговорення) проводяться відповідно до Законів України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 № 989 «Про затвердження Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичними особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», Розпорядження начальника Дружківської міської військової адміністрація Краматорського району Донецької області від 23.10.2023 № 145 «Про проведення консультації з громадськістю (громадського обговорення) щодо перейменування об’єктів топоніміки населених пунктів Дружківської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області»  

з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій та врахування їх думки під час прийняття відповідного рішення.

Участь у консультації з громадськістю (громадському обговоренні) можуть брати фізичні та юридичні особи, а також громадські об’єднання, що не є юридичними особами.

  1. Організатор консультації з громадськістю (громадського обговорення): виконавчий комітет Дружківської міської ради.
  2. Об’єкти права власності, яким пропонується змінити назву (перейменувати)
  1. Форма проведення консультації з громадськістю (громадського обговорення): електронна консультація з громадськістю.
  1. Строк проведення консультації з громадськістю (громадського обговорення): протягом 30календарних днів з дня оприлюднення даного інформаційного повідомлення (з 27 жовтня 2023 року по 25 листопада 2023 року) в три етапи:
  • 1 етап — 27 жовтня - 05 листопада 2023 р. — (збір пропозицій від представників громадськості) щодо нових назв для об’єктів топоніміки, які виносяться на громадське обговорення щодо перейменування відповідно до переліку, який додається до цього розпорядження згідно опитувального листа

Пропозиції від представників громадськості щодо нових назв для об’єктів топоніміки, які виносяться на консультації з громадськістю (громадське обговорення) щодо їх перейменування приймаються з 27 жовтня - 05 листопада 2023 року приймаються на адресу будівлі виконавчого комітету Дружківської міської ради, або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Ця електронна адреса також використовується для консультацій з питань, винесених на громадські обговорення.

Пропозиції (зауваження) подаються у письмовій формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає; юридичні особи подають пропозиції у письмовій формі із зазначенням їх найменування та місцезнаходження. Анонімні пропозиції не реєструються і не розглядаються.

  • 2 етап — 06 листопада - 15 листопада 2023 р. — опрацювання зібраних пропозицій Робочою групою та надання рекомендацій начальнику Дружківської міської військової адміністрації.
  • 3 етап — 16 листопада - 25 листопада 2023 р. — консультації з громадськістю (громадське обговорення) щодо варіантів назв, які пропонується дати вулицям населених пунктів Дружківської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області з урахуванням пропозицій від представників громадськості та рекомендацій Робочої групи.

Пропозиції та зауваження на консультації з громадськістю (громадське обговорення) щодо варіантів нових назв, які пропонується дати вулицям населених пунктів Дружківської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області приймаються              з 27 жовтня 2023 року по 25 листопада 2023 року на адресу будівлі виконавчого комітету Дружківської міської ради, або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Ця електронна адреса також використовується для консультацій з питань, винесених на громадські обговорення.

Пропозиції (зауваження) подаються у письмовій формі або надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає; юридичні особи подають пропозиції у письмовій формі із зазначенням їх найменування та місцезнаходження. Анонімні пропозиції не реєструються і не розглядаються.

  1. Відповідальним за проведення консультації з громадськістю (громадського обговорення) є відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради.
  1. Контактний номер телефону для консультацій з питань, винесених на громадські обговорення +380509409310. Консультації надаються в робочій час (понеділок – четверга з 08 до 17 години; п’ятниця - з 08 до 16 години).
  1. Результати консультації з громадськістю (громадського обговорення) оприлюднюються впродовж 14 днів після його завершення на офіційному сайті Дружківської міської військової адміністрації

Бензин А-95 в скретч-картах або талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 - Бензин)

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16грудня 2020р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11жовтня 2016року №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Дружківська міська військова адміністрація *** інформує про проведення відкритих торгів на закупівлю бензину А-95 в скретч-картах або талонах - 5000л. Закупівля товару: «Бензин А-95 в скретч-картах або талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 - Бензин)» (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів, КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-20-005951-a .

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання бензинуА-95 в скретч-картах або талонах здійснюється по КПКВКМБ  5018110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»  для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів в * адміністрації під час виконання функцій та завдань, покладених на * адміністрацію.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до фактичного обсягу витрат бензину А-95 у 2022 році, враховуючі обсяги кошторисних призначень на 2023рік, зважаючі на коливання цін на ринку та враховуючи факт перебування *громади в зоні проведення можливих бойових дій.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 5000 літрів. Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 280550,00грн ( двісті вісімдесят тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) Період поставки Товару: до 31 грудня 2023 року. Місце поставки Товару: м.Дружківка*.

Нормативно-правові акти: · Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє з 19.04.2020, підстава Закон - 114-IX; Закон України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), інші нормативно-правові акти.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО–5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен мати автозаправні станції *на відстані не більше 5,0км від замовника,  про що вказати в довідці*.

У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з партнерськими АЗС, зазначеними в тендерній пропозиції. Номінал талонів або скретч-карт на бензин А-95 10-20 літрів. Термін дії талонів або скретч-карт на бензин А-95 строком до 31.12.2023 року та гарантованим продовженням терміну їх дії. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та dru city. Очікувана вартість Товару становить 280550,00грн. з ПДВ.

Уповноважена особа                                                                    **

Бензин А-95 в скретч-картах або талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-3 – Дизельне паливо)

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16грудня 2020р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11жовтня 2016року №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Дружківська міська військова адміністрація *** інформує про проведення відкритих торгів на закупівлю дизельного палива в скретч-картах або талонах -5000л. Закупівля товару: «Дизельне паливо» в скретч-картах або талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 - Дизельне паливо» (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів, КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-20-009030-a.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання дизельного палива в скретч-картах або талонах здійснюється по КПКВКМБ  5018110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»  для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів в * адміністрації під час виконання функцій та завдань, покладених на * адміністрацію.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до фактичного обсягу витрат дизельного палива у 2022році, враховуючі обсяги кошторисних призначень та фактичну потребу на 2023рік, зважаючі на коливання цін на ринку та враховуючи факт перебування *громади в зоні проведення можливих бойових дій.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 5000літрів. Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 286400,00грн ( двісті вісімдесят шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) Період поставки Товару: до 31 грудня 2023 року. Місце поставки Товару: м.Дружківка*.

Нормативно-правові акти: · Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє з 19.04.2020, підстава Закон - 114-IX; Закон України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), інші нормативно-правові акти.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО–5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне. Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту що до вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен мати автозаправні станції *на відстані не більше 5,0км від замовника,  про що вказати в довідці*.

У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з партнерськими АЗС, зазначеними в тендерній пропозиції. Номінал талонів або скретч-карт на дизельне паливо 10-20 літрів. Термін дії талонів або скретч-карт на дизельне паливо строком до 31.12.2023 року та гарантованим продовженням терміну їх дії. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та dru city. Очікувана вартість Товару становить 286 400,00грн. з ПДВ.

Уповноважена особа                                                                  **

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту документа державного планування місцевого рівня «Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік» 

На виконання Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з метою одержання та врахування пропозицій і зауважень громадськості, виконавчий комітет Дружківської міської ради оприлюднює Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту документа державного планування місцевого рівня  «Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік».

З текстом Заяви можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Дружківської міської військової адміністрації за посиланням: https://druisp.gov.ua/novini/7208-zayava-pro-viznachennya-obsyagu-strategichnoji-ekologichnoji-otsinki-proektu-dokumenta-derzhavnogo-planuvannya-programa-ekonomichnogo-i-sotsialnogo-rozvitku-druzhkivskoji-miskoji-teritorialnoji-gromadi-na-2024-rik

Усі зауваження та пропозиції приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань до виконавчого комітету Дружківської міської ради у письмовій формі до 31.10.2023 включно на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Зауваження та пропозиції, отримані після встановленого строку не розглядаються. 

  1. Замовник стратегічної екологічної оцінки:

Виконавчий комітет Дружківської міської ради (Код ЄДРПОУ 35783188)

адреса: 84205, Донецька область, Краматорський район, м. Дружківка 

тел. +380 (62) 674-28-26, +380 (62) 673-55-45

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування.

Відповідно до п. 3 частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» документи державного планування - стратегії, плани, схеми, містобудівна документація, загальнодержавні програми, державні цільові програми та інші програми і програмні документи, включаючи зміни до них, які розробляються та/або підлягають затвердженню органом державної влади, органом місцевого самоврядування.

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік (далі - Програма) – документ державного планування місцевого рівня, що затверджується розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації.

Враховуючи умови воєнного стану в Україні, головною метою Програми є відновлення економіки, соціальної та гуманітарної сфер, створення умов для економічного зростання та вдосконалення механізмів управління розвитком Дружківської міської територіальної громади, забезпечення належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, проведення цілеспрямованої містобудівної політики, дотримання екологічних стандартів, доступності спектра соціальних послуг, забезпечення гідних умов життя та загального підвищення добробуту населення.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

У період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», розроблення та затвердження програм економічного і соціального розвитку областей, районів, міст на наступний рік здійснюється відповідно до положень чинного законодавства, зокрема законів України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» від 23.03.2000 №1602-ІІІ (зі змінами), «Про засади державної регіональної політики» (зі змінами, внесеними згідно із Законом №2389-IX від 09.07.2022), «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII (зі змінами), «Про внесення змін до розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України та інших законодавчих актів України» від 15.03.2022 №2134-ІХ, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» (щодо особливостей формування та виконання місцевих бюджетів, затвердження/внесення змін до місцевих (цільових) програм).

У Програмі  враховані положення документів державного планування, які діють на державному та регіональному рівнях:

 -       Указ Президента України від 30 вересня 2019 року № 722/2019 щодо Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року;

 -       Програма діяльності Кабінету Міністрів України (затверджена постановою Верховної Ради України від 04 червня 2020 року № 665-IX);

 -       Державної стратегії регіонального розвитку на 2021–2027 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020 №695;

 -       Національної економічної стратегії на період до 2030 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 179;

 -       Стратегії людського розвитку, затвердженої Указом Президента України від 02 червня 2021 року № 225/2021;

 -       Національним планом управління відходами до 2030 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 р. № 117-р

-        Стратегією розвитку Донецької області на період до 2027 року, затвердженою розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації 17.02.2020 № 147/5-20;

-        Регіональною програмою моніторингу стану довкілля  в Донецькій області, затвердженою розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 20/5-20);

-        Міжвідомчою регіональною програмою «Екологічна просвіта та інформування для сталого розвитку Донеччини на 2020-2025 роки», затвердженою розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 21/5-20).

Заходи Програми перекликаються з цілями місцевих програм, таких як:

-        Міська програма «Розвиток соціальних послуг для дітей і сімей з дітьми на території Дружківської міської територіальної громади на 2021-2025 роки», затвердженої рішенням Дружківської міської ради від 27.01.2021№ 8/5-5;

-        Міська програма соціального захисту та підтримки Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Дружківської міської територіальної громади на 2023-2024 роки, затвердженої розпорядження начальника Дружківської міської військової адміністрації від 03.07.2023 № 123;

-        Комплексна програма фінансової підтримки закладів охорони здоров’я м. Дружківка та їх розвиток на 2020-2025 роки.

Виконання Програми здійснюватиметься в межах реальних фінансових можливостей бюджетів всіх рівнів та за рахунок позабюджетних коштів.

  1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Для реалізації окремих видів діяльності та розміщення певних об’єктів законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля в частині визначення можливих ділянок їх розміщення та дотримання планувальних обмежень, що такі об’єкти можуть створювати (санітарно-захисні і охоронні зони) з дотриманням режимів господарської діяльності в їх межах, що визначаються законодавством України та низкою нормативно-правових актів у сфері забезпечення норм санітарної гігієни та охорони навколишнього природного середовища.

Напрями діяльності Програми реалізуються через здійснення конкретних заходів. Серед цих заходів можуть бути заходи, які відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» підлягатимуть оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Для таких заходів має бути здійснена процедура оцінки впливу на довкілля.

  1. Ймовірні наслідки.

а) для довкілля:

У процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки (далі-СЕО) мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації Програми. Зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких складових довкілля: атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, наслідки для здоров'я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки впливу впровадження заходів Програми на території та об'єкти природно-заповідного фонду, їх охоронні зони, землі природно-заповідного фонду України, території та об'єкти, що мають особливу екологічну, наукову і естетичну цінність та об'єкти комплексної охорони.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, відсутні.

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо проєкт Програми не буде затверджено.

Зважаючи на комплексність завдань проєкту Програми, яка обумовлюється необхідністю виконання стратегічних цілей Програми, потрібно розглянути виправдані альтернативи планованих рішень. Запропонований проєкт Програми слід розглядати як найсприятливіший. В процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки також потрібно розглянути «нульову» альтернативу (опис та оцінка ситуації у випадку незатвердження Програми).

Найбільш ймовірними є оптимістичний та реалістичний сценарії розвитку. Саме тому, в разі потреби, виправдані альтернативи мають бути розглянуті в межах цих сценаріїв.

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Основною метою СЕО є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення завдань раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища. Для здійснення СЕО буде використана інформація про поточний стан довкілля, основні екологічні проблеми; статистична інформація; інформація, що включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проєкту; інша доступна інформація.   

  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами України. Законом встановлено, що використання природних ресурсів здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог:

а)      раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування сучасних технологій;

б)      здійснення заходів щодо запобігання негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в)      здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г)       застосування методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров'я населення;

д)      збереження територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е)       здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є)       здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття.

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Звіт про СЕО складається відповідно до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і містить інформацію про характер проєктних рішень з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання.

  1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки до проєкту документа державного планування місцевого рівня «Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік», подаються в письмовому вигляді до виконавчого комітету Дружківської міської ради за адресою: 84205, Донецька область, Краматорський район, м. Дружківка

aбо на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

Контактна особа: заступник начальника відділу економічного розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради, телефон +380992921203.

Строк подання зауважень та пропозицій триватиме до 31 жовтня 2023 року включно.

 

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області