РІШЕННЯ про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін

до документа державного планування,

щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 26.12.2024 № 440  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік є забезпечення життєдіяльності Дружківської міської територіальної громади, створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, доступності отримання спектра соціальних послуг, відбудови житла та об’єктів соціальної інфраструктури, дотримання екологічних стандартів.

Програма враховує поточну ситуацію, пов’язану з військовою агресією Російської Федерації, основні пріоритети розвитку Дружківської міської територіальної громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих та галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму / підрозділі 2.16. «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій»: доповнення додатковим заходом (п. 2.1.);
  • у напряму / підрозділі 2.17. «Захист прав і свобод громадян»: уточнення обсягів фінансування (п. 1.7.).

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення. Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

За результатами проведених консультацій з уповноваженими органами про необхідність здійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, проведених у порядку, передбаченому частиною 7 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також згідно з проведеною оцінкою Програми, яка основана на переліку критеріїв визначення наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 28.10.2020 № 213, приймається рішення про відсутність необхідності здійснення стратегічної екологічної оцінки проєкту змін до Програми.

№ з/п

Критерії

Так/ні

Висновки, викладені у рішеннях, зазначених у пункті 5 Критеріїв

Спосіб врахування висновків та обґрунтування

1

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

2

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

Враховано

повністю

3

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

4

Зміни вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

ні

Виконання змін не передбачає ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

Враховано

повністю

5

Зміни впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

ні

Зміни не впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

Враховано

повністю

6

Виконання зміни до документа державного планування може погіршити наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

ні

Виконання зміни до документа державного планування не погіршить наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

Враховано

повністю

7

Виконання змін ймовірно матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

ні

Виконання змін не матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

Враховано

повністю

8

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Враховано

повністю

9

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Враховано

повністю

На підставі висновків департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (лист від 04.03.2025 № 01-21/886/0/71-25) та департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (лист від 13.03.2025 № 10-17/578/90-25) щодо відсутності негативного впливу незначних змін до документу державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка на довкілля, у тому числі на здоров’я населення, та рекомендацій не здійснювати стратегічну екологічну оцінку зазначених змін, прийнято рішення не здійснювати стратегічну екологічну оцінку незначних змін до документу державного планування: Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік, затвердженої розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 26.12.2024 № 440.

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                               *****

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                                                              *****

Держава компенсуватиме ветеранам війни частину оренди житла

З метою надання додаткової підтримки Захисникам і Захисницям України, Урядом прийнято постанову, яка передбачає виплату грошової компенсації ветеранам війни за найм (оренду) житлових приміщень.

Механізм виплати грошової компенсації за найм (оренду) житлових приміщень особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України визначено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 252 "Деякі питання виплати грошової компенсації особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за найм (оренду) ними житлових приміщень"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/252-2025-%D0%BF#Text

Ветерани війни, які повернулися з полону, втратили житло або змушені тимчасово проживати в інших регіонах, тепер зможуть отримати компенсацію за оренду. Це важливий крок на шляху створення належних умов для адаптації та інтеграції у цивільне життя Героїв.

Хто може отримати компенсацію?

Захисники та Захисниці, які захищали незалежність, суверенітет, територіальну цілісність України та:

- втратили або мають пошкоджене житло внаслідок бойових дій;

- мають житло на тимчасово окупованих територіях або в районах, де тривають бойові дії;

- проходять реабілітацію далеко від свого задекларованого місця проживання (понад 15 км);

- звільнені з військової служби, але ще не набули статусу учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни;

- звільнені з полону.

Скільки компенсуватимуть? Сума виплат залежить від місця розташування орендованого житла.

- Київ, Дніпро, Львів, Одеса – 2 прожиткових мінімумів – зараз це 6 056 грн.

- обласні центри – 1,5 прожиткового мінімуму – 4 542 грн.

- інші населені пункти – 1 прожитковий мінімум – 3 028 грн.

(для працездатних осіб станом на 1 січня 2025 року).

Якщо особа орендує житло менше ніж на місяць, компенсація виплачуватиметься пропорційно кількості днів проживання.

Як подати заяву (в паперовій або електронній формі)?

- Через структурний підрозділ, відповідальний за ветеранську політику.

- Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) – незалежно від місця проживання.

У цьому заявнику/заявниці може допомагати фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.

Документи, які необхідно подати (копії):

- документ, що посвідчує особу;

- картка платника податків;

- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- акт обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених агресією рф;

- військово-обліковий документ;

- посвідчення, що підтверджує статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни;

- довідка про відсутність (наявність) судимості та інших обмежень, пов’язаних зі злочинами проти України;

- договір найму (оренди) житла, укладений відповідно до вимог Цивільного кодексу України.

Структурний підрозділ, відповідальний за ветеранську політику, розглядає подані документи та протягом 10 робочих днів ухвалює рішення щодо виплати компенсації та її розміру.

Мінветеранів продовжує працювати, аби кожен ветеран, ветеранка отримували належну підтримку від держави.

kompensatsija_veteranam_zhytlo.jpg

Ветеранів і ветеранок запрошують поділитися досвідом працевлаштування після служби

Український ветеранський фонд Мінветеранів запрошує ветеранів і ветеранок взяти участь в анонімному онлайн-опитуванні та поділитися досвідом працевлаштування після служби.

Ветеранів і ветеранок, які мають досвід звільнення зі служби і пошуку роботи, просять розповісти:

  • які виклики та перешкоди їм довелося долати під час працевлаштування;
  • чи стали їм у пригоді на новому місці роботи знання та навички, отримані під час служби;
  • якої підтримки в працевлаштуванні їм найбільше бракує.

Щоб взяти участь в опитуванні, необхідно дати відповіді на запитання в анкеті за посиланням: https://veteranfund.com.ua/opytuvannia/.

Мета опитування — визначити, як впливає перехідний період після звільнення зі служби і до працевлаштування на успішність працевлаштування.

Український ветеранський фонд систематично досліджує потреби ветеранів та ветеранок. Це важливо для розробки ефективних програм підтримки. З результатами попередніх досліджень можна ознайомитися на сайті установи: https://bit.ly/3HchUKO.

veterany140325.jpg

Підтримка військовослужбовців, які втратили зір

Слов’янська спеціальна школа № 23 Донецької обласної ради запускає Консультаційний пункт підтримки «Сенс життя» для осіб, які втратили зір у дорослому віці.

Чому це важливо?

Через війну багато людей отримали поранення, що призвели до втрати зору. Адаптація до нового життя – складний процес, який потребує професійної підтримки.

Що надає консультаційний пункт?

  • Психологічну підтримку для подолання стресу та страхів.
  • Навчання навичкам самостійності у побуті.
  • Технологічну підтримку та навчання користуванню спеціальними пристроями.
  • Освітні програми, включаючи опанування шрифту Брайля.
  • Програми соціальної інтеграції для повернення до активного життя.

Як отримати допомогу?

  • Заповнити анкету

(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9T7v6uWIUP36m3jZ43ogiCxblIUY0ZgWdbNF9SyMsc-rroA/viewform )

  • Отримати індивідуальну консультацію.
  • Розробити персоналізований план підтримки разом із фахівцями.

Фахівці установи прагнуть зробити адаптацію людей, які втратили зір, максимально комфортною та ефективною.

sens_zhyttya_zir_vijskovykh.jpg

Ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання

МВС України запрошують на навчання

У структурі МВС на сьогодні функціонує 5 ліцеїв безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання, положення про які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2024 року № 420 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/420-2024-%D0%BF#Text .

Найменування ліцею

Контактні дані

Керівник ліцею

Дні та час проведення відкритих дверей

онлайн

офлайн

1

2

3

4

5

Вінницький ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Львівського державного університету безпеки життєдіяльності 

вулиця *****,

м. Вінниця

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://lyceum-vn.mvs.gov.ua

+380 98 538 8637

*****

22.02.2025, 29.03.2025 о 10.00

12.04.2025, 17.05.2025, о 10.00

Дніпровський ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра Гостіщева Дніпровського державного університету внутрішніх справ 

проспект *****,

м. Дніпро

https://lyceum-dnp.mvs.gov.ua

+380 68 575 1856

*****

21.02.2025, 28.02.2025 о 16.00

29.03.2025, 26.04.2025, о 10.00

Івано-Франківський ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Міністерства внутрішніх справ України

вулиця *****,

м. Івано-Франківськ

https://lyceum-if.mvs.gov.ua/

+380 67 968 7813

*****

22.02.2025, 15.03.2025 об 11.00

12.04.2025, 17.05.2025, об 11.00

Київський ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Ярослава Кондратьєва Національної академії внутрішніх справ 

проспект *****,

м. Київ

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://lyceum-kyiv.mvs.gov.ua

+380 99 363 7092

*****

Віртуальний День відкритих дверей буде розміщено на сайті закладу та в соцмережах з 10.03.2025

12.04.2025, 17.05.2025, о 10.00

Криворізький ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ

вул. *****, м. Кривий Ріг

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://lyceum-kr.mvs.gov.ua

+380 67 582 9208

*****

(т. в. о.)

Відповідно до плану взаємодії Криворізького ліцею з органами місцевого самоврядування м. Кривий Ріг, після завершення ремонтних робіт, планується презентація ліцею на міських та регіональних телеканалах та проведення офлайн і онлайн Днів відкритих дверей

 

Відповідно до Правил відбору та прийому на навчання до ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0793-24#Text) для здобуття повної загальної середньої освіти в ліцеї на підставі направлення уповноважених структурних підрозділів органів сектору безпеки і оборони (далі – уповноважені структурні підрозділи) приймаються, придатні за станом здоров’я, які завершили в рік вступу 9 клас закладу загальної середньої освіти, діти:

- військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу служби цивільного захисту, інших працівників органів сектору безпеки і оборони, що загинули (померли) чи зникли безвісти під час виконання службових обов’язків, пов’язаних із їх безпосередньою участю в здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримуванні збройної агресії Російської Федерації проти України;

- військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу служби цивільного захисту, інших працівників органів сектору безпеки і оборони (у тому числі звільнених з військової служби, служби цивільного захисту, служби в поліції), які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення (контузії, травми, каліцтва) під час виконання службових обов’язків, пов’язаних із їх безпосередньою участю в здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримуванні збройної агресії Російської Федерації проти України;

- військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу служби цивільного захисту, інших працівників органів сектору безпеки і оборони, які беруть безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримування збройної агресії Російської Федерації проти України;

- військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу служби цивільного захисту, учасників бойових дій, інших працівників органів сектору безпеки і оборони (у тому числі звільнених з військової служби, служби цивільного захисту, служби в поліції), які брали безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримування збройної агресії Російської Федерації проти України;

- військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу служби цивільного захисту, інших працівників органів сектору безпеки і оборони (у тому числі звільнених з військової служби, служби цивільного захисту, служби в поліції).

Для оформлення особових справ кандидати на зарахування до ліцею можуть звертатися до підрозділів органів сектору безпеки і оборони, зокрема:

- діти військовослужбовців Національної гвардії України – до кадрових підрозділів органів Національної гвардії України, Державної прикордонної служби – до кадрових підрозділів Державної прикордонної служби України, осіб молодшого і начальницького складу цивільного захисту – до кадрових підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій, поліцейських – до кадрових підрозділів головних управлінь Національної поліції, а оформлення особових справ кандидатів на зарахування з числа дітей військовослужбовців Збройних Сил України вказаних вище категорій забезпечуватимуть підрозділи кадрового забезпечення територіальних органів Національної поліції України, куди батьки, інші законні представники дітей, які мають право на вступ до ліцеїв, можуть звертатися за місцем проживання (перебування).

Детальну інформацію можливо отримати за посиланням: https://osvita.od.gov.ua/2025/02/26/vypusnykiv-zaproshuyut-do-vstupu-v-liczeyi-bezpekovogo-spryamuvannya-ta-naczionalno-patriotychnogo-vyhovannya-mvs-ukrayiny/

 

Контактні особи

***** (+380 96 690 0258, Кривий Ріг)

***** (+380 50 420 7626, Дніпро)

***** (+380 99 363 7092, Київ)

***** (+380 96 080 3121, Івано-Франківськ)

***** (+380 98 203 5226, Вінниця)

* В умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні деяка інформація може бути обмежена з міркувань національної безпеки, забезпечення територіальної цілісності та/або громадського порядку.

litseji.jpg