• Щоранку о 9:00 на всій території України загальнонаціональна хвилина мовчання

    Молитвою, добрим словом, згадуємо Героїв, які боролися і віддали життя за долю України і наше майбутнє.

    Вшановуємо світлу пам'ять усіх наших громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

    Вічна пам'ять загиблим.

    Детальніше...

  • У Дружківській громаді обговорили першочергові потреби дітей

    28 березня, під керівництвом заступника начальника Дружківської міської військової адміністрації Олександри Пахомової, відбулося засідання Координаційного центру підтримки цивільного населення при Дружківській міській військовій адміністрації.

    Участь у заході взяли перший заступник голови Краматорської райдержадміністрації, керівник Координаційного центру Вікторія Набокова, начальник Дружківської МВА Сергій Боєвський, начальник СП відділу поліції 1 Краматорського РУП ГУНП в Донецькій області, майор поліції Олександр Войнов.

    Детальніше...

  • Робота закладів охорони здоров'я станом на 29.03.2024

    Заклади охорони здоров‘я Дружківської міської територіальної громади працюють в режимі надання невідкладної медичної допомоги: хірург, травматолог, терапевт, педіатр - цілодобово.
    УЗД, КФД, лабораторія, стоматологи (терапевт, хірург) кардіолог, психіатр, гінеколог, онколог, офтальмолог дитячий - за графіками.
    Ендокринолог - кабінет 4 ЦМКЛ : видача еутироксу/Lтироксину, рецептів на інсулін. Хірург, ЛОР приймають в філії 2. УЗД дослідження за направленням лікаря виконують в ЦМКЛ. Рентген-дослідження ЦМКЛ та філії 2 з 8.00 до 13.00.
    29.03.2024 на стаціонарному лікуванні перебувають 235 пацієнтів, з них:

    Детальніше...

  • Наявність пального станом на 29.03.2024

    АЗС ТЕРМІНАЛ - ДТ - 54.50 грн., АІ 95 преміум - 55.50 грн., АІ 95 - 53.50 грн., ГАЗ - 28.95 грн.,
    РОУТ - ДТ - 52.95 грн., АІ 95 преміум - 53.95 грн., Аl 95 - 52.95 грн., ГАЗ - 28.45 грн.,
    АВІАС (Форма оплати будь яка) - Аl 95 - 52.49 грн., AІ 92 - 51.99 грн., ДТ - 53,89 грн., ГАЗ - 28.39 грн.

    ГРАФІК роботи АЗС:
    Роут з 5.00 до 21.00
    Термінал з 5.00 до 21.00
    Авіас з 5.00 до 21.00

    Детальніше...

  • Щоранку о 9:00 на всій території України загальнонаціональна хвилина мовчання

    Молитвою, добрим словом, згадуємо Героїв, які боролися і віддали життя за долю України і наше майбутнє.

    Вшановуємо світлу пам'ять усіх наших громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

    Вічна пам'ять загиблим.

    Детальніше...

space0.jpgScreenshot 2021-11-03 at 10-31-57 Головна — Дружківська міська рада.pngedit9.jpgspace0.jpg

УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВОГО ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Поштова  адреса       84205  вул. Соборна, 16, м.Дружківка, Донецька обл.,

Е-mail: 2Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.       

Начальник управління

Стислий перелік функцій

  • Реалізовує державну політику комплексного розвитку житлово – комунального господарства у сфері водо- і теплопостачання, водовідведення, експлуатації і ремонту житла, дорожнього і зеленого господарства та благоустрою, надання ритуальних та інших послуг, виконання робіт для населення, соціально – побутових  та виробничих споживачів незалежно від форм власності.
  • Участвує у розробці проектів програм економічного і соціального розвитку міста, цільових програм, спрямованих на підвищення рівня забезпеченості житлово – комунальними послугами та поліпшення їх якості, в тому числі з питань житлової політики, якості питної води, охорони навколишнього природнього середовища, енергозбереження.
  • Здійснює повноваження по використанню і розпорядженню міською комунальною власністю.
  • Здійснює повноваження орендодавця міської комунальної власності.
  • Здійснення міської політики у сфері управління і приватизації комунальної власності.
  • Координація роботи по розширенню, оновленню і збереженню міської комунальної власності.

Здійснення в межах своїх повноважень, контролю за належним використанням комунальної власності.

П.І.Б. керівника

 

тел. 42623

каб. 313

Заступник начальника, начальник відділу комунального господарства

Перелік функцій

відділу

  • Організація і забезпечення виконання заходів щодо впорядкування міста в цілях якнайповнішого задоволення потреби населення, підприємств і організацій в питаннях зовнішнього освітлення міста, санітарного очищення, озеленення, зміст дорогий, мостів, штучних споруд, ритуального обслуговування населення, зміст кладовищ.
  • Здійснення контролю за станом і експлуатацією об'єктів впорядкування .
  • Вивчає потреби населення, підприємств і організацій в питаннях впорядкування, розробляє пропозиції і представляє їх у виконавський комітет міської ради.
  • Розглядає і готує пропозиції по формуванню бюджету міста в питаннях фінансування робіт по впорядкуванню міста.
  • Фінансує витрати на придбання машин, механізмів і устаткування для комунальних підприємств використовуваних на роботах по впорядкуванню міста.
  • Доводить поточні і перспективні плани роботи комунальним підприємствам, згідно укладених договорів на виконання робіт по впорядкуванню міста.
  • Бере участь в розгляді генеральних планів забудови міста і дає по ним пропозиції.
  • Розглядає скарги і звернення громадян, підприємств і організацій по питаннях впорядкування міста, дає по ним пропозиції.
  • Погоджує можливість розміщення об'єктів, що будуються, і малих архітектурних форм в місті.
  • Оформляє і видає ордери на знос зелених насаджень.
  • Видає дозвіл на право виробництва всіх видів земляних робіт, що проводяться на території міста.
  • Проводить фінансування (згідно кошторису, затвердженого міською радою) з міського фонду охорони навколишнього природного середовища природоохоронних заходів згідно укладених договорів на їх виконання.
  • 3аключает договори підряду на виконання робіт по впорядкуванню за рахунок засобів по впорядкуванню і транспортного збору і проводить їх фінансування в межах виділених цих засобів, згідно укладених договорів.

П.І.Б. керівника

Ковальов Олексій Юрійович

тел. 42147

каб. 314

Начальник відділу з управління комунальною власністю

Перелік функцій

відділу

  • § Здійснення повноважень по використанню і розпорядженню міській комунальною власністю.
  • § Здійснення повноважень орендодавця міської комунальної власності.
  • § Здійснення міської політики у сфері управління і приватизації комунальної власності.
  • § Координація роботи по розширенню, оновленню і збереженню міської комунальної власності.
  • § Здійснення в межах своїх повноважень контролю за належним використанням комунальної власності.
  • § Здійснення  квартирного  обліку громадян, які  відповідно до законодавства потребують  поліпшення житлових  умов, розподіл та надання житла, що належить до комунальної власності.
  • § Підготовка проектів рішення міськвиконкому  про передачу особистого житла громадян в комунальну власність територіальної громади у разі отримання ними  за чергою  житла, що відповідає санітарним нормам.
  • § Ведення реєстру молодих родин   та надання  консультативної допомоги з питань  молодіжного житлового будівництва.

П.І.Б. керівника

Алексєєнко Марина Олександрівна

тел. 42121

каб. 316

Відділ обліку та звітності

Перелік функцій відділу

  • Правильність витрачання бюджетних коштів, встановлення посадових окладів, строге дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.
  • § Дотримання встановлених правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платежів зобов'язань.
  • § Стягнення у встановлені терміни дебіторською і погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни.
  • § Законність списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості і інших втрат.
  • § Прийом на баланс і облік міського житлового фонду, проведення інвентаризації, нарахування зносу, ведення інвентарних карток.
  • § Планування і розробка кошторису доходів і витрат по всіх фондах.
  • § Контроль правильного і своєчасного використання фонду оплати праці.
  • § Забезпечення обліку витрачання бюджетних коштів по всіх видах робіт, щомісячне надання звітів відділенню державного казначейства, міському фінансовому управлінню про їх цільове використання.
  • § Ведення оперативного обліку дебіторської і кредиторської заборгованості з підрядчиками.

П.І.Б. керівника

Целковська Наталя Юріївна

тел. 42147

каб. 315


ГРАФІК

виїзних прийомів за місцем мешкання громадян на 2022 рік

керівництвом управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради

з/п

 

Дні прийому

Місце проведення прийому

1

2

3

1.

Перший четвер лютого

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство «Спектр»,

вул. Гаврилівська, 3

2.

Перший четвер березня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство

 «Дружківка Автоелектротранс»,

вул. Дружби, 82

3.

Перший четвер квітня

З 15-00 до 17-00

Дружківське комунальне автотранспортне підприємство – 052805

вул. Привокзальна, 6

4.

Перший четвер травня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство

 «Управління капітального будівництва»,

вул.Соборна, 15а, 1-й під’їзд

5.

Перший четвер червня

З 15-00 до 17-00

Підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло»

вул. Дубиніна, 8

6.

Перший четвер липня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство «Комсервіс»

вул. Козацька,65

7.

Перший четвер серпня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство «Спектр»,

вул. Гаврилівська, 3

8.

Перший четвер вересня

З 15-00 до 17-00

Дружківське комунальне автотранспортне підприємство – 052805

вул. Привокзальна, 6

9.

Перший четвер жовтня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство

 «Управління капітального будівництва»,

вул.Соборна, 15а, 1-й під’їзд

10.

Перший четвер листопада

З 15-00 до 17-00

Підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло»

вул. Дубиніна, 8

11.

Перший четвер грудня

З 15-00 до 17-00

Комунальне підприємство

 «Дружківка Автоелектротранс»,

вул. Дружби, 82

Особистий прийом громадян в 2022 році керівництвом Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради проводиться за адресою:

вул. Соборна,16, 3-й поверх, кабінет 314

щосереди –       з 1000    до   1200

                           з 1500     до   1700;

       Проводиться  телефонний зв’язок з населенням міста  «Гаряча лінія» за телефоном           4-26-23  1-ий вівторок другого місяця кварталу з 15.00 до 17.00.

Організована робота «Телефону довіри» щоденно з 8.00 до 17.00 за номером 4-26-23.

          Однак, потрібно зауважити, що проведення особистих та виїзних прийомів буде здійснюватися відповідно до  карантинних обмежень.

 Інформаційна довідка про роботи управління зі  зверненнями громадян в управлінні житлового та комунального господарства Дружківської міської ради у  2021 році

  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     

Фотогалерея

Misto 14
Misto 14
Misto 08
Retro 63