Виконавчі органи міської ради

Міський голова
Стислий перелік функцій

Забезпечує здійснення у межах наданих законодавством повноважень діяльності органів виконавчої влади на відповідній території, дотримання Конституції України і Законів України, виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших актів органів виконавчої влади вищого рівня, рішень обласної ради, рішень міської ради.

Організовує в межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», роботу ради і її виконавчого комітету.

Організовує роботу з виконання повноважень:

    - в галузі бюджету, фінансів і цін;

    - в галузі зовнішньоекономічної діяльності;

    - щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

Сприяє в реалізації делегованих повноважень щодо управління комунальною власністю;

Сприяє діяльності  в межах наданих повноважень органам виконавчої влади;

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи.


П.І.Б. керівника

 
 
Григоренко Володимир Борисович

тел. 4-28-26

каб.209

Секретар міської ради

Стислий перелік функцій

В межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  • Організовує роботу з підготовки сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проєктів рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», та інших законів;
  • за дорученням міського голови координує діяльність постійних і інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
  • сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
  • здійснює контроль за дотриманням виконання делегованих повноважень міської ради з урахуванням загальноміських інтересів та колективних потреб територіальної громади;
  • здійснює контроль, облік, узгодження та реалізацію місцевих ініціатив членів територіальної громади;
  • здійснює організацію і проведення громадських слухань в межах повноважень;
  • організує відповідно до законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
  • здійснює повноваження міського голови у випадку, передбаченому частиною першою статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • надає методичну допомогу у роботі комісій створених міською радою;
  • забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з політичними партіями, громадськими організаціями відповідного спрямування;
  • організовує роботу з реалізації повноважень щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою:
  • підготовка питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту;
  • підготовка питань щодо адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом;
  • забезпечує зберігання офіційних документів, пов’язаних з роботою міської ради, забезпечує допуск до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
  • забезпечує організаційну підготовку заходів з проведення виборів депутатів всіх рівнів

У межах своїх функціональних повноважень, наданих чинним законодавством,  спрямовує, координує і контролює роботу:

  • відділу по роботі з депутатами виконавчого комітету Дружківської міської ради;
  • відділу земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради ( в межах повноважень);
  • відділу з комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Дружківської міської ради ( в межах повноважень);
  • комітетів самоорганізації населення.

П.І.Б. керівника


Хорс Костянтин Борисович

каб.305

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради;

- Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (в межах повноважень);

- Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської  ради;

-Головного спеціаліста з питань цивільного захисту виконавчого комітету Дружківської міської ради;

- Дружківського комунального автотранспортного підприємства 052805 Дружківської міської ради;

- Комунального підприємства «Спектр» Дружківської міської ради;

- Комунального підприємства «Дружківка автоелектротранс» Дружківської міської ради;

- Комунального підприємства «Дружківське міське бюро технічної інвентаризації»;

- Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради;

- Комунального підприємства «Комсервіс» Дружківської міської ради;

- Комунального підприємства електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло» Дружківської міської ради

  • щодо управління комунальною власністю;
  • в галузі житлово-комунального господарства, транспорту і зв’язку;
  • в галузі бюджету, фінансів і цін;
  • в галузі будівництва;
  • у сфері охорони навколишнього середовища;
  • щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод та законних інтересів громадян;
  •  у сфері соціально-економічного планування та обліку;
  •  у сфері соціального захисту населення;
  • щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені даним розпорядженням.

Сприяє діяльності в межах наданих повноважень:

  • Державній пожарно-рятувальній частині Головного управління ДСНС України у Донецькій області;
  • Дружківському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства «Компанія «Вода Донбасу»;
  • Виробничій одиниці «Дружківка тепломережа» ОКП «Донецьктеплокомуненерго»;
  • Центру продажу послуг та клієнтського обслуговування ОКП «Донецьктеплокомуненерго»;
  • Дружківському відділенню Краматорського управління по газопостачанню та газифікації ПАТ «Донецькоблгаз»;
  • Дружківському РЕМ АТ «ДТЕК Донецькобленерго»;
  • Дружківському центру обслуговування клієнтів ТОВ  «Донецькі енергетичні послуги» Компанія Yasno;
  • Громадській організації «Дружківська міська рада директорів промислових підприємств»                  (в межах повноважень);
  • Дніпропетровській філії ПАТ «Укртелеком» Центр обслуговування абонентів № 45

П.І.Б. керівника

Бузова Ганна Олегівна

каб.317

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

- у сфері охорони здоров’я;

-  щодо управління комунальною власністю;

- у сфері освіти, культури, фізкультури і спорту;

- у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку;

- у галузі будівництва, а саме: сприяє реалізації делегованих повноважень з організації охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури, архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та садибних комплексів, природних заповідників.

Організовує роботу з реалізації повноважень в галузі житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку:

-  забезпечення соціально-культурних закладів, які належать  до комунальної власності  територіальної громади паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води.

Сприяє у реалізації делегованих повноважень:

- щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян: вжиття у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей;

- щодо спрямування діяльності служби у справах дітей  у виконанні делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення.

Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчихорганів  міської ради.

У межах своїх функціональних повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • Міського відділу охорони здоров’я Дружківської міської ради;
  • Відділу освіти Дружківської міської ради;
  • Служби у справах дітей Дружківської міської;
  • Відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради;
  • Комунальних підприємств, установ, закладів, створених Дружківською міською радою,                  які здійснюють свою діяльність у сферах освіти, охорони здоров’я, культури та спорту.
  • Комунального підприємства «Дружківська льодова арена» Дружківської міської ради.

Сприяє роботі в межах наданих повноважень:

  • Дружківській міській державній лікарні ветеринарної медицини;
  • Дружківському міському Управлінню ГУ Держпродспоживслужби у Донецькій обл.;
  • Дружківській міській філії ДУ «Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони України»;
  • Станції швидкої медичної допомоги м. Костянтинівка- ВСПЛПУ «ОЦЕМД та МК»;
  • Комунальній лікувально–профілактичній установі «Міський наркологічний диспансер»;
  • Диспансерному відділенню у м. Дружківка КНП «Обласний клінічний венерологічний диспансер м. Краматорськ»;
  • Дружківському житлово-комунальному коледжу Донбаської національної академії будівництва та архітектури;
  • Дружківському фаховому коледжу Донбаської державної машинобудівної академії;
  • Державному начальному закладу Дружківський професіональний ліцей;
  • Дружківському дитячому дому –інтернату;
  • Комунальному закладу «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації»;
  • Комунальному закладу «Донецький обласний центр матері та дитини»;
  • Комунальному закладу «Донецький обласний центр соціальний гуртожиток для дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування».

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені даним розпорядженням.

П.І.Б. керівника

Слесаренко Наталя Євгенівна

тел. 4-27-76

каб.212

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

  • галузі бюджету, фінансів і цін;
  • у сфері соціально-економічного і  культурного розвитку, планування та обліку;
  • у галузі  побутового,  торгового обслуговування, громадського харчування;
  • у  галузі зовнішньоекономічної діяльності;
  • щодо управління комунальною власністю;
  • у сфері регулювання земельних   відносин та охорони навколишнього природного середовища

Сприяє у виконанні делегованих повноважень:

  • у сфері соціального захисту населення ;
  • щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчих органів   міської ради.

 Координує роботу управлінь, відділів, установ міської ради, відділів виконкому  міської ради, комунальних підприємств  міста:

  • Відділ економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту;
  • Реєстраційний відділ;
  • Міське фінансове управління;
  • Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Громадське харчування»;
  • Комунальне підприємство «Муніципальна варта»;
  • Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради
  • Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради

Сприяє роботі міських органів виконавчої влади:

- Міський центр зайнятості ;

-  Управління пенсійного фонду в м. Дружківка;

-  Відділ Держгеокадастру   у м. Дружківці;

-  Державна податкова інспекція в м. Дружківці Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області;

-  Дружківське міське управління юстиції в Донецькій області;

-  Відділ статистики м. Дружківка;

-  Управління державної казначейської служби у м. Дружківці.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені розпорядженням.

П.І.Б. керівника

Поляков Олег Олександрович

каб.202

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

- у сфері соціально-економічного і    культурного розвитку, планування та обліку;

-  у сфері соціального захисту населення;

- щодо управління комунальною власністю;

Організовує   роботу   з   реалізації   повноважень   в   галузі   житлово  -  комунального  господарства, транспорту та зв’язку:

-забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності  територіальної громади паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води.

Сприяє у реалізації  делегованих   повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

вжиття у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені даним розпорядженням.

У межахсвоїх   функціональних   повноважень, наданих  чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради;
  • Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Дружківки Донецької області;
  • Східного центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дружківської міської ради;
  • Центру обліку бездомних осіб та будинок нічного перебування  м. Дружківки Донецької області;
  • Дружківського міського Центру соціальних служб;
  • Старост.

Сприяє роботі в межах наданих повноважень:

  • Управлінню виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Донецькій області;
  • Дружківській міській організації ветеранів України;
  • Громадській організації «Дружківський міський союз ветеранів інвалідів Чорнобиля»;
  • Дружківській міській організації «Української спілки ветеранів Афганістану»;
  • Дружківській міській організації Товариства Червоного Хреста України;
  • іншим установам, організаціям які надають соціальні послуги та підтримку незахищеним верстам населення.
 
П.І.Б. керівника Виниченко Наталія Михайлівна каб.304
Керуючий справами виконкому

 Стислий перелік функцій

Організовує діяльність апарату виконавчого комітету у частині  правового,  кадрового та матеріально-технічного забезпечення;

-  організовує  роботу  порядку  документообігу  у виконкомі міської ради та контролює    його виконання;

-  забезпечує  матеріально-технічну  підготовку  засідань  міської  ради,  організаційну   підготовку  засідань виконавчого комітету, нарад за участю міського голови.

Організовує і забезпечує:

- роботу з кадрами виконавчого комітету;

- підготовку матеріалів і проектів клопотань про нагородження міськими нагородами підприємств, установ і організацій, громадян, які внесли питомий внесок до соціально-економічного розвитку  міста;

- навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів виконавчих органів ради;

- матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності апарату виконавчого комітету, аналіз його стану у виконкомах селищних рад, облік забезпечення апарату, управлінь, відділів транспортом, приміщеннями, відповідним обладнанням і матеріалами, підготовка пропозицій щодо цих питань;

- надання методичної допомоги у роботі комісій створених виконкомом;

- забезпечення підготовки організаційно-технічних заходів з підготовки і проведення виборів депутатів всіх рівнів, республіканських і місцевих референдумів;

- організацію роботи з питань охорони праці у виконкомі Дружківської міської ради;

- здійснює зв’язок з релігійними общинами, які розташовані на території громади у відповідності із законодавством України;

У межах своїх функціональних повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • Загального відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради;
  • Головного бухгалтера виконавчого комітету Дружківської міської ради (у межах повноважень);
  • Відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Дружківської міської ради (в межах повноважень);
  • Відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконавчого комітету Дружківської міської ради (у межах повноважень);
  • Юридичного відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради ( в межах повноважень);
  • Архівного відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради;
  • Головного спеціаліста з мобілізаційних питань виконавчого комітету Дружківської міської ради( в межах повноважень).

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені розпорядженням

П.І.Б. керівника

Курило Інна Вікторівна

тел. 4-20-96 , каб.205

Загальний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Організаційне і господарське забезпечення міської ради, її виконавчого комітету
  • Організація   електронного   документообігу
  • Організація ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.
  • Організація та проведення роботи щодо звернень громадян
  • Організація та проведення роботи з кадрових питань
  • Організація   та   ведення   військового  обліку  і   бронювання  військовозобовʼязаних  працівників  у  виконавчому   комітеті  міської  ради
  • Організація  роботи   з  контролю щодо  виконання  розпоряджень  та доручень  голови   облдержадміністрації    (його    заступників),   рішень    колегії    обласної     державної 
  • Забезпечення   роботи  архівного  підрозділу  виконавчого  комітету 

П.І.Б. керівника

Кухарова Юлія Іванівна

тел. 4-30-84, 4-30-39

каб.201

Сектор з організаційних питань
Стислий перелік основних напрямків роботи
  • Формує плани роботи виконавчого комітету
  • Здійснює організаційну підготовку до засідань виконавчого комітету, апаратних нарад при міському голові
  • Здійснює   контроль   за  підготовкою  та наданням  планів  роботи управлінь,  відділів виконавчого комітету (квартальних) та звітів про їх виконання.
  • Складає  календарний  орієнтовний план роботи виконавчого  комітету.
  • Розробляє  щорічний  план  основних  заходів  виконавчого комітету.
  • Веде  облік   (реєстрацію)   комісій,  рад,  комітетів,  робочих   груп   при  виконавчому   комітеті,  створених  на  підставі  рішень  виконавчого  комітету, розпоряджень міського голови.
  • Здійснює   методичну   допомогу   у   підготовці   документів   щодо  нагородження  державними  нагородами,   відзнаками   обласної   ради   та  обласної   державної адміністрації,   міської ради,   виконавчого комітету
  • Сумісно  з  відділом з комп᾽ютерного забезпечення виконавчого  комітету  організовує  оформлення   та   друк  Почесних  грамот,  Листів  подяки  міської  ради,  виконавчого   комітету  
П.І.Б. керівника Тимофєєва Наталя Леонідівна каб. 206
Сектор з питань звернень громадян

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Забезпечує організаційне обслуговування прийому громадян керівництвом виконавчого   комітету
  • Здійснює реєстрацію, облік, попереднє опрацювання звернень пропозицій,  заяв і  скарг  громадян
  • Забезпечує  організацію  та  проведення  особистого,  виїзного  прийомів  громадян, «прямих ліній» міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, згідно із затвердженими графіками.
  • Організовує  проведення  особистого  прийому  осіб,  які  потребують  безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції  виконавчих органів міської ради, здійснює облік цих звернень.
  • Організовує проведення виїзних, відкритих прийомів громадян.
  • Організовує  роботу  комісії  з  питань  розгляду  звернень  громадян,  «Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян,  «Телефону довіри»
  • Здійснює контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, запитів на публічну інформацію, виконанням доручень, наданих під час прийомів, «прямих ліній» телефонного зв’язку
  • Здійснює організаційне  забезпечення  роботи  інформаційно-контактного центру та  цілодобової диспетчерської служби «1505»
  • Надає громадянам довідки про склад сім’ї
  • Організовує  проведення  нарад,  семінарів,  навчань, інших заходів з питань роботи зі зверненнями громадян

П.І.Б. керівника

Чуруканова Олена Іванівна

тел. 4-31-85

каб.107

Юридичний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне дотримання актів чинного законодавства, інших нормативних документів при прийнятті рішень виконавчими органами, правовий захист інтересів міської ради
  • Проводить юридичну експертизу щодо відповідності чинному законодавству проектів рішень виконкому, розпоряджень міського голови, підготовлених структурними підрозділами міської ради, її виконавчими органами
  • Здійснює підготовку, забезпечення та контроль за виконанням заходів щодо запобігання корупції у виконавчому комітеті міської ради
  • Надає первинну правову допомогу громадянам (при наявності звернення)

П.І.Б. керівника

Троценко Вікторія Сергіївна

тел. 4-31-21

каб.303

Відділ з комп’ютерного забезпечення 
Стислий перелік основних напрямків роботи
  • Здійснення програмно-технічного обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, забезпечення роботи локальної мережі, робочих станцій та впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій
  • Забезпечення  підтримки функціонування офіційного веб-сайту міської ради
  • Забезпечує оприлюднення на офіційному порталі міської ради проєктів та прийнятих рішень міської ради, виконавчого комітету, інших документів пов’язаних з діяльністю міської ради та її виконавчих органів
  • Проведення робіт із захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах
  • Організовує  роботу в  системі електронного документообігу «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ3», адміністрування системи
П.І.Б. керівника Дяченко Ярослав Олександрович
тел. 4-26-44
 
каб.308
Відділ з інформаційних та внутрішньополітичних питань

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Cприяння розвитку зв’язків міської ради, виконкому з громадськими організаціями, політичними партіями, іншими громадськими  об’єднаннями, громадянами та засобами  масової інформації
  • висвітлення діяльності виконавчого комітету, міської ради та її виконавчих органів на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради та у засобах масової інформації, проведення  їх моніторингу
  • організація роботи з питань аналізу та прогнозування громадсько – політичного процесу в місті, вивчення громадської думки і реагування мешканців  на актуальні питання громадського життя
  • сприяння створенню та діяльності  органів самоорганізації населення, налагодженню співпраці
  • сприяння здійсненню заходів  щодо підготовки  і проведення місцевих виборів  до органів державної влади  та місцевого самоврядування

П.І.Б. керівника

Мамцева Ірина Валеріївна

тел. 4-20-11

каб.208, 207

Відділ з економічного розвитку

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Розробка проєкту і моніторинг виконання Програми економічного і соціального розвитку територіальної громади, Стратегії розвитку територіальної громади міста
  • Сприяння вирішенню питань соціально – побутового обслуговування населення
  • Надання методичної допомоги управлінням, організаціям, відділам, службам міської ради в розробці Програми економічного і соціального розвитку
  • Сприяння організації проведення ярмарків, виставок-продажу, форумів
  • Сприяння забезпеченню державного захисту прав споживачів щодо якості та безпеки товарів, продукції і послуг
  • Сприяння налагодженню міжнародних зв’язків міської ради в галузі інвестиційної діяльності, пропаганда інвестиційної привабливості міста, цільовий пошук та встановлення контактів з потенційними інвесторами, представниками зовнішніх джерел фінансування.
  • Сприяння залученню інвестицій, у т.ч. шляхом підготовки матеріалів для участі у конкурсних відборах, реалізації інвестиційних програм та освоєння грантових та програмних бюджетних коштів

П.І.Б. керівника

Коротун Марина Сергіївна

факс  4-43-98

каб.213

Відділ по роботі з депутатами
Стислий перелік основних напрямків роботи
  • Формує плани роботи міської ради, постійних комісій на підставі пропозицій керівників, депутатів, голів постійних комісій.
  • Організовує навчання депутатів міської ради з питань діючого законодавства
  • Організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у сфері місцевого самоврядування, правильного застосування законодавства в міській раді
  • Координує роботу по підготовці рішень міської ради, займається розробленням проєктів нормативно-правових актів міської ради
  • Організовує та забезпечує оприлюднення на офіційному порталі міської ради проєктів та прийнятих рішень міської ради.
  • Здійснює контроль за термінами реагування і виконання  завдань, визначених в контрольних рішеннях  міської ради,  депутатських запитів усіх рівнів
П.І.Б. керівника Сігора Тетяна Олександрівна

тел. 4-25-04

каб. 309

Бухгалтерія

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Організація роботи та методів державної та фінансової діяльності;
  • планування та розробка кошторису доходів та видатків міськвиконкому;
  • здійснення контролю за законним, своєчасним оформленням документів, використанням фонду оплати праці, складанням штатного розпису.

П.І.Б. керівника

Локочинська Вікторія Євгенівна

тел.  4-31-21

каб. 214

Архівний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста;
  • приймання, зберігання  та  облік документів з особового складу та  документів тимчасового зберігання підприємств, установ і організацій, що розташовані на відповідній території;
  • видача підприємствам, установам і організаціям архівні довідки, копії та витяги з документів, що зберігаються в архівах

П.І.Б. керівника

Іщенко Світлана

Леонідівна

тел. 4-30-56

каб.211

Відділ містобудування та архітектури

Стислий перелік основних напрямків роботи

Реалізація регіональної та місцевої політики у сфері містобудування та архітектури;
аналіз стану містобудування на території міста, організація, розроблення, погодження і забезпечення в установленому порядку внесення змін до Генерального плану міста та іншої містобудівноїдокументації;
координація діяльності щодо комплексного розвитку міста, поліпшення його архітектурного вигляду;
забезпечення в межах своїх повноважень охорони, контролю за використанням пам’яток архітектури і містобудування;
забезпечує проведення архітектурно-містобудівної ради;
розгляд питань а саме:

  • з надання (відмови) містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок;
  • з надання (відмови) дозволу на виконання топографо – геодезичних робіт, інженерно – геологічних та інших видів розвідування на території міста;
  • з надання (відмови) дозволу на розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності ;
  • надання та зміна поштової адреси об’єкту нерухомого майна ;
  • з надання (відмови) пріоритету та дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
  • з надання (відмови) дозволу (згоди) на перепланування житлових та нежитлових приміщень без зміни їх цільового призначення;
  • розгляд та погодження проектної документації щодо архітектурно-планувальних рішень у разі визначеному діючим законодавством;
  • підготовка та надання викопіювання з генерального плану для містобудівних потреб;
  • розгляд землевпорядної документації щодо можливості - відведення земельних ділянок під забудову та обслуговування об’єктів містобудування;
  • прийняття участі у здійсненні контролю за забезпеченням надійності та безпечності будинків і споруд незалежно від форм власності в місті;
  • прийняття участі у здійсненні в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудови територій міста інші питання визначені законодавством у сфері містобудування

П.І.Б. керівника

Сівоплясова Ірина Василівна

тел. 4-22-35

каб.311

Відділ земельних ресурсів

Стислий перелік основних напрямків роботи

Забезпечення реалізації повноважень Дружківської міської ради у галузі земельних відносин відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових актів України;

забезпечення реалізації повноважень виконавчих органів Дружківської міської ради в сфері регулювання земельних відносин відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

здійснення в межах компетенції відділу самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю задодержанням земельного законодавства;

організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян  та юридичних   осіб   на  землю   відповідно  до   Земельного  кодексу  України  та  інших нормативних актів України;

П.І.Б. керівника

Петрусенко Сергій Олександрович

 тел. 4-25-60

1-й поверх, каб.114, 110, 3-й поверх, каб. 302

Відділ ведення Державного реєстру виборців

Стислий перелік основних напрямків роботи

Ведення Державного реєстру виборців, до якого вносяться відомості про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на території села, селища, міста;

складення та уточнення списків виборців на виборчих дільницях

П.І.Б. керівника

Симонян Розана           Георгіївна

тел. 5-33-68

4-й поверх, каб.408

Відділ надання адміністративних послуг

Стислий перелік основних напрямків роботи

Організація   надання  адміністративних  послуг, у  тому  числі надання (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

Спрощення  процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3абезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Забезпечення    надання   адміністративних   послуг   через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається Дружківською міською радою та затверджується її рішенням.

П.І.Б. керівника

Іваницька Ганна          Борисівна

 м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64

5-32-67, +38 (095) 80-70-765

Реєстраційний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

Реалізація повноважень у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.

Реалізація повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Реалізація повноважень у сфері реєстрації,   зняття   з  реєстрації  місця проживання  особи  на території  відповідної  адміністративно-територіальної одиниці.

Формування та ведення реєстру територіальної громади.

П.І.Б. керівника

Кишинська Олена          Юріївна

 м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64

5-32-67, +38 (095) 80-70-765

 

Головний спеціаліст з питань цивільного захисту

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • розроблення та забезпечення  реалізації в межах своєї компетенції заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям;
  • проведення навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій та організація тренувань;
  • організація планування  і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненняю і реагування на них.
  • проведення аналізу ризиків виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та військового характеру, їх мінімізація, виявлення джерел небезпеки, проведення ідентифікації та оцінки масштабів надзвичайних ситуацій і можливих наслідків.

П.І.Б. 

Горбатов Олег Володимирович

тел. 4-22-05

4-й поверх, каб.401

Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи
 П.І.Б. 

Свиридова Інна Валеріївна

тел. 4-22-05

4-й поверх, каб.401

Приймальня виконкому

Стислий перелік основних напрямків роботи

За допомогою  автоматизованої  програми  ведення  діловодства  та  контролю  прийом, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,  внутрішньої документації виконавчого комітету;

Здійснення передачі зареєстрованої кореспонденції згідно з резолюціями міського голови (резолюціями секретаря ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому) структурним підрозділам, діяльності яких стосується тема вхідної інформації або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;

Передача і прийом інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв, електронної пошти; своєчасне доведення до відома керівника інформації, отриманої каналами зв’язку; 

Організація прийому відвідувачів міського голови, проведення телефонних та особистих переговорів міського голови, нарад, інших зустрічей;

Підготовка за дорученням міського голови необхідних документів, матеріалів та інформацій,  складання  та відправка листів, запитів, інші документів;

Виконання доручень секретаря ради, заступників міського голови та керуючого справами виконкому (розмноження, копіювання та друкування вхідних листів);

Виконання інших доручень керівництва виконавчого комітету

П.І.Б. 

Слабинська Тетяна Миколаївна

тел. 4-28-26

факс  4-23-32

каб.209