Інформаційні матеріали

Стихійна торгівля – небезпека для здоровя

 

           Шановні  мешканці міста, хочемо вкотре звернути вашу увагу, що стихійна торгівля заборонена Законодавством України та, найголовніше, небезпечна для вашого здоров’я, адже незаконну торгівлю ніхто не контролює, якість і свіжість продуктів на стихійних ринках не перевіряють, а самі продавці працюють з грубим порушенням санітарно-гігієнічних правил.  Придбання продуктів харчування на стихійних ринках погрожує мешканцям міста різноманітними проблемами від банального отруєння до інфекційних захворювань різної ступені важкості. Особливо це стосується м’ясних, рибних та молочних продуктів, які вимагають особливих умов зберігання. Придбання харчових продуктів на стихійних ринках – це шлях до лікарняного.

          Нагадауємо стихійним торгівцям, що стихійна торгівля відноситься до адміністративних правопорушень передбачених ст. 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «торгівля з рук у невстановлених місцях» і ст. 164 цього ж Кодексу – «порушення правил підприємницької діяльності». Торгівлі з рук на вулицях, площах, у дворах, під’їздах, скверах та в інших невстановлених місцях загрожує накладенням штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої. Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами тягне за собою накладання штрафу від шести до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

         Шановні мешканці міста, будьте свідомі та здорові!


З В І Т

про результати роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області за 1 півріччя 2020 року

 Запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів)

Упродовж 1 півріччя 2020 року Відділенням проводилась робота по врегулюванню 30 конфліктних ситуацій на 30 підприємствах.  Взято на облік 32 розбіжності, з яких щодо своєчасної виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості - 28 (87,5% від загальної кількості) та 2 щодо виконання колективного договору (6,3%). Основною причиною виникнення випадків ускладнення стану СТВ у звітному періоді стала заборгованість із виплати зарплати в сумі 164 928,7 тис. грн.

В результаті постійної взаємодії зі сторонами соціально-трудових відносин та органами місцевого самоврядування у 1 півріччі 2020 року було погашено заборгованості із виплати заробітної плати, що стала чинником ускладнення, в сумі 83570,5 тис.грн., що складає 50,7% від заборгованості, що стала чинником ускладнення стану СТВ (додаток 4).

На початок 2020 року на обліку Відділення знаходилось 2 конфліктні ситуації, у звітному періоді було взято на облік 28 конфліктних ситуацій, знято з обліку 16  конфліктних ситуацій,  у зв’язку із врегулюванням - 12,   4 – у зв’язку із реєстрацією КТС(К). Протягом звітного періоду на облік Відділення було взято 30 розбіжностей, знято 16, залишилось 12 розбіжностей, 4 розбіжності переросли в КТС (К).

Станом на 01.07.2020 року на обліку Відділення знаходиться 11 конфліктних ситуацій з 12 розбіжностями, по яким в стадії вирішення залишається сума заборгованості із виплати заробітної плати  75129,3 тис. грн., що складає 45,6%  від заборгованості, що стала причиною ускладнення стану СТВ.

 

 Стан і результати задоволення висунутих найманими працівниками або профспілками вимог та вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)

 

Станом на 01.01.2020 року на обліку Відділення залишилось 4 КТС(К), в яких в стадії вирішення залишилися 14 вимог, висунуті найманими працівниками.

Протягом 1 півріччя 2020 року Відділенням  зареєстровано 3 КТС(К).

Упродовж 1 півріччя 2020 року Відділенням проводилась робота по вирішенню 7 колективних трудових спорів (конфліктів) в тому числі 6 – на виробничому рівні, з яких 5 – на рівні підприємств, установ, організацій,  1 – на рівні структурних підрозділів; 1- на територіальному рівні.

У 7 КТС(К) найманими працівниками було висунуто 21 вимога, в тому числі:

- щодо встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту – 1 вимога (4,8% від загальної кількості);

-  щодо виконання колективного договору, угоди – 5 вимог (23,8%);

-  щодо невиконання вимог законодавства про працю – 15 вимог (71,4%).

Протягом 1 півріччя 2020 року знято з реєстрації 1 КТС(К) як вирішений.

Заборгованість із виплати заробітної плати, яка стала причиною виникнення КТС(К) та залишилась станом на 01.07.2020 року, складає 1800,0 тис.грн.

Упродовж 1 півріччя 2020 року з метою проведення моніторингу стану вирішення вимог найманих працівників у КТС(К) та на виконання рішень примирних органів зі сторонами СТВ було проведено 46 примирних процедур, в т.ч. 42 –  узгоджувальні зустрічі, 4 – примирні комісії.

 

 Страйки, колективні припинення роботи, акції протесту, пов’язані із ускладненням стану соціально-трудових відносин

 

Упродовж 1 півріччя 2020 року, з метою вирішення спірних питань між сторонами соціально-трудових відносин виключно у правовому руслі, Відділення спрямовувало свої зусилля на попередження проведення страйків і акцій протесту та послаблення соціальної напруги під час проведення найманими працівниками страйків і колективних припинень роботи.

За звітний період Відділенням було зафіксовано проведення 19 акцій соціального протесту, а саме: 8 мітингів, 2 невиходу на поверхню, 5 перекритів руху,  1 припинення роботи та 3 пікети.

Основними вимогами працівників під час проведення акцій соціального протесту, страйку були:

- погашення заборгованості із заробітної плати;

- виплата поточної заробітної плати;

- припинення простою та недопущення масового вивільнення працівників.

Найчастіше акції соціального протесту проводилися на підприємствах вугледобувної галузі, а наймані працівники цих підприємств вважалися найбільш активними у захисті своїх соціальних прав та гарантій.

По всіх випадках фахівцями Відділення надавалися консультації та роз’яснення керівникам підприємств, головам територіальних організацій і первинних профспілок працівників вугільної промисловості України, голові Міжрегіональної організації незалежних профспілок гірників України, найманим працівниками, виконавчим комітетам відповідних міських рад. Також Відділення сприяло проведенню переговорів по пошуку шляхів вирішення порушених питань та проводило консультації з проблемних питань з керівництвом Донецької облдержадміністрації.

Аналіз причин загострення стану соціально-трудових відносин у звітному періоді, свідчить, що невиконання положень колективних договорів та законодавства про працю щодо дотримання строків виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості з неї залишається головними причинами, що спонукають найманих працівників до вжиття крайніх засобів вирішення своїх вимог – страйків та акцій соціального протесту.

Завдяки зверненню Національної служби посередництва і примирення до  Уряду України з проханням у сприянні вирішення питання щодо погашення заборгованості найманим працівникам вугледобувних підприємств з Державного бюджету, у лютому-травні 2020 року надійшли кошти, які були виплачені працівникам ДП «Селидіввугілля», ДП «Мирноградвугіля» ДП «Шахтоуправління «Південнодонбасське №1», що дозволило зупинити протестні дії найманих працівників.

Практичний досвід роботи Відділення свідчить про результативність вирішення вимог найманих працівників та врегулювання чинників ускладнення стану соціально-трудових відносин шляхом проведення узгоджувальних зустрічей зі сторонами соціально-трудових відносин, в ході проведення яких вдається досягнути взаємоприйнятних домовленостей у вирішенні проблемних питань та запобігти можливому подальшому загострення ситуації.


ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Для власників квартир, які мають намір встановити автономне опалення.

Відокремлення квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку відбувається відповідно до розділу ІІІ Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2019 № 169.

            Постійно діюча комісія для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення відповідно до діючого законодавства надає згоду на відокремлення квартири чи нежитлового приміщення та улаштування системи індивідуального теплопостачання, якщо на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги» не менш як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відключена від мереж централізованого опалення (ЦО) та гарячого водопостачання.

            За даними ВО «Дружківкатепломережа», таких будинків у м. Дружківка – 13, у                      смт. Олексієво-Дружківка – 4.

Перелік житлових багатоквартирних будинків, в яких кількість квартир відокремлених від                 ЦО складає 50% та більше

 

Адреса

Кількість квартир всього

Кількість квартир, які опалюються

Частка, що опалюється

Частка, що не опалюється

м. Дружківка

1

вул. Дружби, буд. 78

12

2

16,67%

83,3%

2

вул. Дружби, буд. 80

10

2

20,0%

80,0%

3

вул. Авіаційна, буд. 91

8

3

37,5%

62,5%

4

вул. Матросова, буд. 14

12

2

16,67%

83,3%

5

вул. Енгельса Ф., буд. 12

32

12

37,5%

62,5%

6

вул. Леваневського, буд. 1б

13

5

41,67%

58,3%

7

вул. Машинобудівників, буд. 38

76

34

44,74%

55,3%

8

вул. Машинобудівників, буд. 34

8

4

50,0%

50,0%

9

вул. Кошового О., буд. 4

8

4

50,0%

50,0%

10

вул. Маркса К., буд. 36

4

2

50,0%

50,0%

11

вул. Кошелева, буд. 9

2

1

50,0%

50,0%

12

вул. Кошелева, буд. 19

2

1

50,0%

50,0%

13

вул. Чайковського, буд.6

16

8

50,0%

50,0%

смт. Олексієво-Дружківка

1

вул. Бабушкіна М.С., буд. 7

12

6

50,0%

50,0%

2

вул. Бабушкіна М.С., буд. 8

10

5

50,0%

50,0%

3

вул. Бабушкіна М.С., буд.4

32

14

43,75%

56,3%

4

вул. О. Тихого, буд.123

16

7

43,75%

56,3%


ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Про намір встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються ОКП «Донецьктеплокомуненерго»

            11 червня 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10 червня 2020 року № 467 «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води та Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення», на виконання вимог якої                   ОКП «Донецьктеплокомуненерго» здійснило новий розрахунок тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послугу з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, і подало до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації заявку та пакет розрахункових документів.

            На виконання п.п. 3.5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018р. № 130, повідомляємо Вас, що повна інформація щодо загального розміру планового тарифу, його структури; обґрунтування необхідності встановлення тарифу, тощо, розміщена на офіційному сайті                                                          ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (http://www.kpdtke.com.ua/).

            Письмові зауваження та пропозиції Ви можете надіслати до 30 червня 2020 року на адресу ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (84307, м. Краматорськ, пров. Земляний, 2), електрону адресу: E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або безпосередньо до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації (84300, м. Краматорськ, вул Олекси Тихого,6).

                                                                                                                                   Адміністрація ОКП «Донецьктеплокомуненерго» 



Інформаційний лист щодо підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період 2020-2021 років

 Інформаційний лист щодо підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період 2020-2021 років


Стихійна торгівля потенційно небезпечна для споживачів.

Стихійна торгівля — це торгівля фізичними особами без відповідних дозвільних документів про якість та безпеку реалізованих ними товарів і у невстановлених місцях з рук, із землі, без відповідного дозволу  на розміщення об'єкта торгівлі.

Стихійна торгівля продуктами харчування – загроза епідемічному добробуту населення.  Досить часто олію чи молоко реалізують у пластикових пляшках невідомого походження, не виключено, що їх було знайдено на смітниках, можливо, використовували для різних хімічних засобів. З метою захисту споживача якість товару має відповідати загальноприйнятим стандартам і нормативам. Торгівля на стихійних ринках заборонена, оскільки існує небезпека забруднення харчових продуктів. Такі продукти можуть викликати кишкові захворювання і серйозні харчові отруєння. Особливо м’ясні продукти та продукти, які вимагають особливих умов зберігання. На виникнення і розповсюдження кишкових інфекцій впливає рівень санітарної культури населення міста, санітарний стан об’єктів підвищеного епідемічного ризику, до яких належать і ринки. Лише там, де працюють спеціалісти лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи, що проводять дослідження продуктів харчування, можна говорити про належну безпеку, а на стихійних ринках немає гарантії, що реалізатори своєчасно вилучають з продажу та утилізують продукти, термін реалізації яких вийшов і які можуть бути заражені патогенною мікрофлорою.

Жителі міста повинні розуміти, що придбаний у невстановленому місці товар у випадкової людини, в умовах, які не відповідають нормам його зберігання, з землі, в тару із сміттєвого звалища у будь-який момент може обернутися великим лихом для покупця та його родини.

Також нагадуємо стихійним торгівцям, що стихійна торгівля відноситься до адміністративних правопорушень передбачених ст. 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «торгівля з рук у невстановлених місцях» і ст. 164 цього ж Кодексу – «порушення правил підприємницької діяльності». Торгівлі з рук на вулицях, площах, у дворах, під’їздах, скверах та в інших невстановлених місцях загрожує накладенням штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами тягне за собою накладання штрафу від шести до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі.

Для успішного подолання такого явища як стихійна торгівля, необхідно, щоб всі жителі міста налаштувались на боротьбу із цим злом — не купували продукти харчування та інші товари в місцях стихійної торгівлі, проявили свідомість, розумну обережність та пильність. Бережіть себе та своїх близьких.


Інформаційне повідомлення про намір встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво , транспортування та постачання, послуги с постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються ОКП "Донецьктеплокомуненерго"


Гельсінська спілка


Витяг з Держкадастру можна отримати у день звернення до ЦНАПу у Дружківці


Громадяни висувають пропозицію створити Міністерство сім'ї та дитинства України


Інформація про податкових агентів зі сплати туристичного збору на території м.Дружківка

5а річниця з часу визволення міст Східної України від російської окупациї м. Дружківка


Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області у першому півріччі 2019 рокувідділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області у першому півріччі 2019 року


Інформація Департаменту інформації та комунікації з громадскістю Серкретаріату Кабінету Міністрів України


 Інформація щодо стану підготовки суб'єктів відносин у сфері теплопостачання до роботи в опалювальний період в 2018-2019 років

Моніторинг роздрібних цін на основні продукти харчування в роздрібній мережі та  ринках міста Дружківка січень-травень