Друкувати


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

04.08.2021 м. Дружківка №924
 
Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради у першому півріччі 2021 року

Заслухавши інформацію начальника загального відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради Кухарової Ю.І, про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради у першому півріччі 2021 року, виконавчий комітет визначає, що право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових  і службових осіб.

Протягом першого півріччя 2021 року  до виконавчого комітету Дружківської міської ради надійшло 2365 звернень, що на 1171 звернення або 50 % більше, ніж  за аналогічний період  минулого року (2020 рік - 1194 звернення).

           З загальної кількості звернень, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, заяв – 2288 (97 %), скарг – 76 (3 %) та 1 пропозиція.

Через органи влади вищого рівня надійшло 823 звернення (у 2020 році -554) або 35 % від загальної кількості звернень, з яких: 806 - з урядової «гарячої лінії», 12 -  з Донецької обласної державної адміністрації, 1 – з  Національної соціальної сервісної служби України,               1 -  з Міністерства розвитку громад та територій України та 3 з Офісу Президента України.

За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 1175 або 51 % від загальної кількості розглянутих звернень громадян, відмовлено у задоволенні 44 звернень, або 2 %, надано роз’яснення на 835 або 35 %. Також протягом звітного періоду 247 звернень переслані за належністю відповідно до вимог ст.7 Закону України «Про звернення громадян».

 Станом на 01.07.2021 в стадії розгляду знаходилось 64 звернення по яких не вийшов термін виконання звернень.

Найбільшу соціальну значимість мають колективні звернення громадян. За звітний період надійшло і було розглянуто 61 колективе звернення, що на 37 більше ніж за аналогічний період минулого року (у 2020 році 24). Під значною частиною звернень були десятки підписів, тому загальна кількість громадян у колективних зверненнях становить 4360 осіб.

          У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, скасовано до особливого розпорядження проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету Дружківської міської ради, інформацію про що розміщено на вході в адміністративну будівлю міської ради та на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у рубриці «Громадська приймальня».

На час скасування прийомів громадян у приміщенні виконавчого комітету Дружківської міської ради розміщена скринька для письмових звернень громадян, які розглядаються в межах норм чинного законодавства.

           З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконавчого комітету та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення забезпечено проведення «гарячих» телефонних ліній. Даним видом зв’язку скористалось 83 громадянина міста. На «телефон довіри» до виконавчого комітету протягом першого півріччя 2021 року звернулося 76 громадян.

Також, у виконавчому комітеті цілодобово працює інформаційно-диспетчерська служба «1505», де реєструються дзвінки від мешканців міста стосовно аварійних ситуацій в житлово-комунальній сфері та деякі питання життєзабезпечення міста. Протягом першого півріччя   2021 року зареєстровано 5564 дзвінків. З загальної кількості звернень оперативно вирішено 4810 (86 %) звернень, на останні 754 надані роз’яснення.

Від найменш захищених верств населення протягом звітного періоду зареєстровано 303 звернення або 13 % від загальної кількості звернень, зокрема від учасників бойових дій                    - 106, учасників війни - 1, від осіб з інвалідністю внаслідок війни - 2, інвалідів загального захворювання - 131, ветеранів праці - 5, «дітей війни» - 9,  учасників ЧАЕС - 6, членів багатодітних сімей - 16 та одиноких матерів - 26, переселених або внутрішньо переселених осіб - 1. Із загальної кількості звернень 86 (28 %) звернень вирішено позитивно, на 4 звернення надана обґрунтована відмова, на останні 193 надані роз’яснення відповідно до  вимог чинного законодавства. Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» переслано за належністю 20 звернень.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадян за перше півріччя                    2021 року, складають питання соціального захисту – 981 (41%), житлово – комунального господарства 714 (30%), охорони здоров’я – 110 (5%), інші питання – 564 (24%).

Порушень термінів розгляду звернень громадян упродовж першого півріччя 2021 року  не було.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради протягом першого півріччя 2021 року проведено 2 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, 6 «Дня контролю» з питань виконання доручень керівництва міської ради щодо розгляду звернень громадян керівниками управлінь та комунальних підприємств міста. За звітний період  перевірено 12 звернень громадян.

Крім того проведено 2 перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні житлового та комунального господарства Дружківської міської ради та комунальному підприємстві «Комсервіс» Дружківської міської ради. За результатами перевірок підготовлені моніторинги і надані рекомендації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Взаємодія з засобами масової інформації у виконавчому комітеті міської ради здійснюється шляхом інформування населення через  веб-сайт Дружківської міської ради, сторінку у соціальній мережі Facebook «Дружківська міська рада» у рубриці «Про найголовніше», через миттєве оповіщення мобільного застосунку «Smart місто». На офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у розділі «Громадська приймальня»  громадяни міста мають можливість звернутись до керівництва міської ради з електронним зверненням. Протягом звітного періоду зареєстровано 40 електронних звернень від громадян міста.

У виконавчому комітеті Дружківської міської ради з метою автоматизації процесів загального діловодства, діловодства звернень громадян та документообігу, формування аналітичної інформації, здійснення автоматизованого контролю виконавчої дисципліни продовжується робота в системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ».

Враховуючі, що рівень зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування, суспільно-політичної стабільності, керівництво Дружківської міської ради і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи  з розгляду звернень громадян.

На підставі вищезазначеного,  керуючись  ст. 40 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»  виконавчий комітет міської ради,

 

 

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію начальника загального  відділу  Кухарової Ю.І. про  організацію  роботи  зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Дружківської міської ради за перше півріччя 2021 рік прийняти до відома.

  2. Секретарю міської ради Хорсу К.Б., заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бузовій Г.О., Виниченко Н.М., Полякову О.О., Слесаренко Н.Є., керуючому справами виконавчого комітету  Курило І.В. здійснювати постійний  контроль   за    виконанням    Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян», основних положень  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

  3. Загальному відділу виконавчого комітету (Кухарова) продовжити:

- забезпечення виконання нормативно – правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян;

-  посилення контролю за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей на звернення громадян, за порушенням строків, установлених законодавством;

- інформування керівництва міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником;

- надання практичної та методичної допомоги підприємствам, які надають послуги населенню з питань організації особистого прийому, роботи з обліку, розгляду та контролю за зверненнями громадян.

  1. Рекомендувати керівникам виконавчих органів міської ради, установ, організацій, підприємств, що належать до сфери їх управління тримати на особистому контролі організацію та ведення роботи зі зверненнями громадян, а саме:

- не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян;

- об’єктивно і вчасно розглядати звернення громадян;

- забезпечувати неухильне дотримання статті 15 Закону України «Про звернення громадян» щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові;

- забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян пільгової категорії населення, які потребують соціального захисту та підтримки;

- в повному обсязі виконувати доручення по зверненнях громадян, викладені в резолюціях міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади;

- розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян, інформацій про телефонну «гарячу лінію», графіків особистих прийомів громадян.

  1. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 15.07.2020 № 254 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради у першому півріччі 2020 року».

  2. Координацію робіт щодо  виконання  даного  рішення  покласти   на   загальний   відділ виконавчого  комітету  міської  ради  (Кухарова).

  3. Контроль за виконанням даного  рішення покласти  на секретаря міської ради                      Хорса К.Б., заступників  міського  голови з  питань діяльності виконавчих органів ради Бузову Г.О., Виниченко Н.М., Полякова О.О., Слесаренко Н.Є., керуючого справами виконавчого комітету Курило І.В. відповідно до розподілу обов’язків.

 

 

 

 

  Міський голова                                                                       В.Б. ГРИГОРЕНКО