Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області нагадує суб’єктам господарювання про необхідність дотримання у своїй діяльності вимог антитютюнового законодавства України
Реклама і стимулювання продажу - це будь-який вид передачі комерційної інформації, рекомендації або дії, метою, результатом або ймовірним результатом яких прямо чи опосередковано є стимулювання продажу;
Спонсорство - будь-який вид внеску в будь-яку подію, захід або окрему особу, метою, результатом або ймовірним результатом якого прямо чи опосередковано є стимулювання продажу або вживання виробу.
Відповідно до статей 16, 161, 162 Закону ЗАБОРОНЕНА РЕКЛАМА, СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ та СПОНСОРСТВО: тютюнових виробів; пристроїв для нагрівання тютюну; е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них.
До ТАКИХ ДІЙ відноситься: розміщення інформації про виробників у місцях реалізації та поза їх межами; розміщення інформації в мережі Інтернет, крім "інформації фізичних осіб в соцмережах та крім веб-сайтів виробників/імпортерів з попередньою ідентифікацією віку в порядку, встановленому Кабміном. Таке розміщення дозволено лише щодо пристроїв нагрівання тютюну, електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин до них".
ЗАБОРОНИ, що стосуються тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання тютюну, е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них:
продаж у наборі з іншими товарами або послугами;
Детальніше (https://www.facebook.com/photo/?fbid=417440150976923&set=a.168556135865327)